неделя, 22 април 2012 г.

какво се е случило на 22 април ЗЕМЯ




Винаги съм си мислил, че за тази планета ние сме вируси. Даже съм го казвал в един филм: http://vbox7.com/play:dd593600
Надявам се тя все някога да намери начин да ни накара да я разбираме. Например, като провокира хора като сенатор Гейлърд Нелсън да правят Ден на Земята - на 22 април 1970 г. в САЩ и Канада по негова инициатива милиони американци се включват в демонстрация с искане политици, държавници и бизнес да включат в своите приоритети опазването на околната среда.

Или по-скоро тя ще изчака...

- Завъдила съм хора! – ужасена е една планета.
- Да не ти пука, преди време и аз бях хванала. – успокила я друга.
- И какво стана!?
- Какво да стане – минаха ми...

АФОРИЗЪМ НА ДЕНЯ Некултурните хора хвърлят боклуците си където им попадне, без въобще да им пука!
А културните хврърлят боклуците си където им попадне и адски го преживяват

Няма коментари:

Публикуване на коментар